zondag 8 juni 2008

Proloog

Vandaag om 17u de proloog, we zitten aan de kust, dus een halve strandrace. 5 toerkes van 1,7km, zand, duin, bos, klimmetje in het midden van de lus.
Als de vlag naar beneden gaat ist precies een konijnencross om als eerste de bocht na 100meters te kunnen nemen. Ik kan me in 5de positie nestelen, en gaaaaaze geven, tis niet lang, dus es zot doen mag. Af en toe verlies ik een plaats, af en toe kan ik 1 shortcutten.
Na 5 rondjes kom ik als 8ste over de finish en uiteindelijk delen ze dat dan nog es op tussen -40jaar, +40jaar en de vrouwen (3 deelneemsters).

Vittorio Serra heeft gewonnen, een rasechte sardien en blijkbaar superpopulair op dit eiland. (Tim: nog een "marrokaan", er zijn er hier 3 aanwezig).

Het feestje mag nu wel op gang komen. Morgen individueel starten zoals in de ironbike, ik mag om 8u56 druk op de trappers beginnen uitoefenen, een etappe van 60kms en 2.080hms, een goeie opwarmer...

Een nu een tukkie doen, ciao

Sent via BlackBerry offered by Proximus

Geen opmerkingen: